Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 3. srpna 2016

Abalone Shawl. Yarn Along.

Jeden z těch šesti včerejších kousků je pro mě experiment. Irská nepraná příze Soft Donegal je moc příjemná do ruky, nekroutí se, neklouže a má nádhernou škálu barev. Vybrala jsem si jednoduchý vzor, aby vynikla tahle zvláštní vodní modrozelená, která samože nejde moc dobře zachytit na fotce, zvlášť, když je zataženo. Podobnou barvu jsem vlastně viděla v říčkách, které tečou z bavorských Alp.

Kniha je o mém oblíbeném americkém malíři Andrewu Wyethovi. Myslím, že bych chtěla mít každý z obrazů, které namaloval.

A koťátka. Plavý kocouřek mi včera prokousnul ukazováček i s nehtem, protože jsem mu dávala do krku prášek.

Abalone Shawl from Irish Soft Donegal. I am satisfied with it. Donegal is tweedy unwashed yarn with many gorgeous colors. The main color on Abalone looks like glacial water.

And Andrew Wyeth, my favorite American painter.































































































































Inspirace: Ginny ze www.gsheller.com

Žádné komentáře:

Okomentovat