Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

sobota 12. listopadu 2016

Vílabrož. A Little Brooch.

Včera jsem si ušila malou vílí hlavičku, ale ukradly mi ji kočky a už nevydaly. Možná ji Koníček sežral, on se snaží sežrat všechno. Nová hlavička je hezčí, takže to ani nevadí.
Je to jedna z malých vílích broží, teď na konci podzimu mě napadá, že by šla také použít jako vánoční ozdoba.
Extra vánoční ozdoby mám také v plánu, asi lněné. Uvidím, kolik bude času (bude ho málo samože).

Víla je k mání na fleru:  https://www.fler.cz/zbozi/vila-s-ptackem-7971158 nebo tu přes blog.

This little fabric fairy is a brooch or  a Christmas ornament. It is for sale on fler:  https://www.fler.cz/zbozi/vila-s-ptackem-7971158  or here on my blog.

Joining    Frontier Dreams































5 komentářů:

  1. Lenko, uvědomila jsem si, že si vlastně nejsem jistá, jestli jsem dala dostatečně najevo zájem o jehelníček. Tak jo, přála bych si ho. Klidně až po vánočních ozdobách, klidně až po Vánocích, až budeš mít chuť ho šít. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, já vím, počítám s tebou, dokonce jseš i napsaná v seznamu :). Dáváš přednost nějaké barvě?

      Vymazat
    2. Ne, nemám namyšlenou barvu. Ráda se nechám překvapit.

      Vymazat