Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

čtvrtek 29. prosince 2016

Christmas Shawl. Done. Yarn Along.

Už můžu odtajnit pruhovanou šálu, dárek pro Rutiččina přítele Yoada. Taková pánská grafická záležitost. Totální úspěch.
Celá je z Malabriga Ríos, odstíny Pearl, Teal Feather a Azul Profundo. Už jen ty názvy! Barvy krásné, fotka je ani zdaleka nezachytí.

Joining Ginny http://www.gsheller.com/ and http://frontierdreams.blogspot.cz/








6 komentářů:

  1. Moc ráda vidím muže v pletené šále. A navíc tak sympatického a s takovou krásnou šálou. Leni, moc se Ti povedla! Krásné dny a protože se tady do konce roku už asi "neuvidíme", přeji hodně zamotaných i rozmotaných klubíček v novém roce, zdraví, štěstí... prostě vše nejlepší :) Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolo, přeji i Tobě a všem Tvým milým jen to dobré! A děkuji!

      Vymazat
  2. Leni jste nesmírně šikovná, mně se právě vždy nejvíc líbí jednoduché a efektní projekty, jako je tento! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mileno, děkuji, ve skutečnosti je to klidně vzor pro začátečníky. Šikovná jsem, ale k nesmírnosti mám daleko :)

      Vymazat
  3. Ta je skvělá a perfektně mu sedne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně z ní měl velkou radost. Můj israelský syn.

      Vymazat