Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

pondělí 1. ledna 2018

Jak na Nový rok....

...tak furt, takže je potřeba do něčeho píchnout. Bude to anděl malých zvířátek, už dlouho na něj myslím.

A Little animals's angel is on process.




V novoročním slunci a teple na zahradě rozkvetla růžička, která ještě předevčírem vypadala dočista zmrazeně; kéž bychom v sobě všichni měli tolik síly a krásy!


A děkuju za to, že se o těchto Vánocích podařilo setkání se všemi mými dětmi. A za nejlepší překvapení, které je ještě tajné.






4 komentáře:

  1. Ste neuveriteľní!
    5 sestier:-) a brat.
    Si mi povzbudením a vzorom!
    Anjel zvieratiek je dobrý nápad:-)
    Dnes je Bohorodičky, tak nech aj nás prerodzuje a rodí pre život:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je můj největší životní úspěch, ty děti. Nic lepšího není.

      Vymazat
  2. Svatba na obzoru? :) ... Taky už jsem dnes musela na chvíli usednout za šicí stroj, je to radost... A andělé zvířátek, to bylo svého času téma mých holek. Jsou, nejsou? A mají zvířata duši?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatba ne :)
      A ta otázka je myslím těžká i pro teology. Jednou jsem někde četla, že zvířata pořád zůstávají v Ráji, protože nezhřešila.

      Vymazat